Sådan søges fonden

  • tors
    11
    nov
    2021

    Frist

 

Kommende ansøgningsfrister for I. F. lemvigh Müllers Fond i 2021 og 2022:

12. august 2021
11. november 2021
17. februar 2022
19. maj 2022
11. august 2022
10. november 2022

Ansøgning

Ansøgninger til fonden skal sendes via vores digitale ansøgningsportal. Ansøgere vil blive bedt om at oprette en profil med personligt NemID eller NemID Medarbejdersignatur for at kunne ansøge. Profilen oprettes via linket til den digitale ansøgning.
Alle ansøgere får en automatisk bekræftelse for modtagelse af deres ansøgning, som ikke kan besvares. Ansøgninger, der imødekommes, kan forvente at modtage et svar indenfor 5-7 uger regnet fra ansøgningsfristens udløb.
Ansøgninger, der ikke imødekommes, modtager besked om afslag.

Lemvigh-Müller-slægten

Familieansøgninger

Den motiverede ansøgning, budget og seneste årsopgørelse skal være i PDF-format.
Ansøg med NemID:

Gå til ansøgningsportalen ved at klikke her >>

 

Har du ikke NemID, kan du sende en mail til fonden: iflmfonden@lmfond.dk

Ansøgning om legat til nyfødte, ungdomslegat og ældrelegat

Fødselsattest skal være i PDF-format.

Nyfødte
Legatet kan søges af familiemedlemmer, som bliver eller er blevet forældre i 2021. Det er et engangsbeløb, der vil blive bevilget til familiemedlemmet til den nyfødte.
Ansøgningsfrist: Senest den 1. februar 2022.

Unge
Legatet kan søges én gang årligt af familiens unge medlemmer mellem 18-25 år. For 2021 skal man være født i 1996 til og med 2003 for at kunne søge dette legat.
Ansøgningsfrist: Senest den 1. december 2021.

Ældre
Legatet kan søges én gang årligt af familiens ældre medlemmer. For 2021 skal man være født i 1956 eller tidligere for at kunne søge dette legat.
Ansøgningsfrist: Senest den 1. december 2021.
Ansøg med NemID:

Gå til ansøgningsportalen ved at klikke her >>

Har du ikke NemID, kan du sende en mail til fonden: iflmfonden@lmfond.dk

Almennyttige formål

Kulturelle & Nationale og Humanitære & Sociale formål

Dokumentation, der anvendes i forbindelse med ansøgningen, herunder motiveret ansøgning, budget og seneste årsregnskab, skal være i PDF-format.

Ansøgere til de almennyttige formål skal have et CVR nummer. Du vil blive bedt om at oprette en profil via NemID Medarbejdersignatur eller personligt NemID for at oprette ny ansøgning, eller for at behandle en eksisterende ansøgning. Profilen oprettes via linket til den digitale ansøgning. Benytter du personligt NemID, skal du efter login vælge, at du ansøger for en organisation eller en forening.

Ansøg med NemID Medarbejdersignatur eller personligt NemID:

Gå til ansøgningsportalen ved at klikke her >>